آنتی ماسون & صهیون

(بسم الله الرحمن الرحیم)

این مستند از شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است و به چرایی حمایت آمریکا از اسرائیل و چرایی تمایلشان به ویرانی مسجدالاقصا و تاریخچه ی تشکیل این باور می پردازد. در حقیقت این اثر را می توان مکمل خوبی بر سریال ظهور (The Arrivals) دانست و اطلاعات بسیار ارزشمند و مستندی در همان زمینه (فراماسونری و شیطان پرستی) به مخاطب ارائه می کند…!
مطالبی کاملا مستند از آثار، معماری ها، معابد و دانشمندان بزرگی که در این باره تحقیق نموده اند و به بررسی آنچه امروز توسط این گروه منحرف برای جهان فراهم آورده شده است می پردازد.
http://www.jc313.ir/upload/ax2/u0yo9fptfzwb9bmjg3j0.jpg
یکی از قابل توجه ترین نکات این مستند آن است که سازنده فیلم از ابتدای تاریخچه ی به وجود آمدن این گروه تا به امروز به خوبی تمامی نکات مهم در این زمینه را تصویر سازی کرده است و با ارائه مستنداتی که خود مخاطب مستقیما با آنها سر و کار دارد نتیجه گیری نموده و پرده از بسیاری مسائل برمی دارد. امید است با دیدن این فیلم و انجام تحقیقات بیشتری پیرامون این مسئله – که ممکن است روزی همه ما را هم درگیر سازد خود را در مقابل خطرات ناشی از این اندیشه منحرف آماده کنیم و دیگران را نیز از این مهم با خبر سازیم.
لینک اصلی
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
قسمت هفتم
قسمت هشتم
قسمت نهم
قسمت دهم
قسمت یازدهم
قسمت دوازدهم


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

خدا : حرمت بنده من از حرمت کعبه بالاتر است . ***************** قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیم و یکی باز کم است این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است..... خ
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نور و آدرس soltanh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان